Elementor Pro 3.5: Stwórz sklep internetowy z unikalnymi doświadczeniami użytkownika

Informacje
13 lipca, 2023
Tomasz Krobski
Najszybsze motywy WordPress dla Elementora

Od kilku lat obserwujemy dynamiczny rozwój e-commerce, a jeszcze bardziej przyspieszył on w wyniku wybuchu pandemii COVID-19.

Faktycznie, w roku 2020 handel elektroniczny wzrósł aż o 25,7%, a tendencja ta nie wykazuje żadnych oznak spowolnienia. W miarę rosnącego popytu na zakupy online, konkurencja i oczekiwania klientów również wzrastają. Im większa liczba opcji zakupowych dostępnych online, tym bardziej istotne staje się atrakcyjne wizualnie i funkcjonalne zoptymalizowanie Twojej witryny pod kątem sprzedaży.

Dlatego pracowaliśmy nad wprowadzeniem wielu usprawnień, z których możesz skorzystać podczas tworzenia witryn e-commerce. W tej najnowszej wersji stworzyliśmy dedykowane widżety dla Koszyka, Kasy i Mojego konta, które można łatwo przeciągnąć na dowolną stronę i dostosować, a także dodaliśmy nową sekcję WooCommerce w Ustawieniach witryny.

Te aktualizacje poszerzają funkcjonalność wcześniejszych ulepszeń WooCommerce, takich jak widżet Menu-Koszyk i dynamiczne tagi WooCommerce, oraz umożliwiają tworzenie profesjonalnych sklepów internetowych, które skutecznie przekształcają odwiedzających w klientów.

Przejdźmy teraz do szczegółów.

Zalecamy, abyś najpierw przetestował nowe funkcje w środowiskach przejściowych, zanim zastosujesz je na żywo w działającej witrynie. Upewnij się również, że utworzyłeś kopię zapasową witryny przed przeprowadzeniem aktualizacji.

Stwórz sklep internetowy elementor

Stwórz sklep internetowy – widget koszyka

Zoptymalizowany koszyk dla większej konwersji

Porzucone koszyki stanowią poważny problem dla właścicieli sklepów e-commerce, aż 7 na 10 klientów rezygnuje z zakupów w ostatniej chwili. Dostosowanie strony koszyka może poprawić obsługę klienta i zwiększyć współczynnik konwersji.

Wybierz układ i dostosuj swój koszyk

Nowy widżet Koszyka umożliwia wybór jednego z dwóch nowoczesnych układów: jednokolumnowego lub dwukolumnowego. Następnie możesz dostosować wygląd koszyka, dopasowując go do reszty projektu Twojego sklepu internetowego. Możesz zmieniać zawartość, styl i typografię, tworząc bardziej spójne i atrakcyjne zakupy.

Ulepsz doświadczenie klienta związane z koszykiem

Aby ułatwić klientom proces zakupowy i skrócić drogę do strony kasy, wprowadziliśmy automatyczną aktualizację sumy koszyka po każdej zmianie produktów. Dzięki temu klientom nie trzeba już klikać przycisku „Aktualizuj koszyk”, co przyspiesza proces przejścia do kasy.

Stwórz sklep internetowy – widget Kasy

Nowy design strony kasy dla większej sprzedaży

Strona kasy jest ostatnim etapem przed podaniem informacji o karcie kredytowej i dokonaniem ostatecznej decyzji zakupowej. Chociaż to zazwyczaj strona czysto transakcyjna, spójny wygląd z resztą witryny zwiększa zaufanie klientów i w konsekwencji prowadzi do większej sprzedaży. Nie muszę dodawać więcej, prawda?

Dopasuj wygląd strony Kasy do reszty witryny

Możesz wybrać układ, który najlepiej pasuje do Twojego projektu i potrzeb, a następnie dostosować styl strony Kasy. Dzięki widżetowi Kasy możesz jednocześnie dostosować wszystkie sekcje strony, używając tego samego stylu i typografii, lub niezależnie stylizować poszczególne sekcje. Niezależne stylizowanie sekcji pomoże Ci skoncentrować uwagę klientów na ważnych obszarach, na przykład na sekcji podsumowania zamówienia, co przyczyni się do zwiększenia sprzedaży.

Sklep internetowy, a zakładka moje konto

Udoskonalony proces projektowania strony Moje konto

Strona Moje konto jest jednym z kluczowych miejsc odwiedzanych przez klientów, którzy wracają, aby sprawdzić status swojego zamówienia lub przejrzeć historię zakupów.

Spójne zakładki i projekt sekcji

Dostosowując wygląd strony Moje konto, możesz wybrać układ kart pionowy lub poziomy. Po dokonaniu wyboru możesz zaprojektować wszystkie zakładki i ich wewnętrzne sekcje w jednolity sposób. Dzięki temu wszystkie zakładki będą miały spójny wygląd, a wewnętrzne sekcje mogą być takie same lub różnić się wizualnie, zgodnie z Twoimi preferencjami.

Podgląd na bieżąco

Dzięki nowemu widżetowi Moje konto możesz teraz przeglądać wszystkie karty i odpowiadające im wewnętrzne sekcje na tym samym ekranie. Po kliknięciu w daną kartę, zobaczysz również odpowiednią sekcję wewnętrzną. Ta funkcjonalność ułatwi dostosowywanie strony Moje konto i zaoszczędzi czas.

Stwórz sklep internetowy – ustawienia witryny

Konfiguruj strony swojego sklepu za pomocą Elementora

Teraz, gdy możesz dostosować wszystkie te strony sklepu WooCommerce, chciałbyś pewnie przetestować je w praktyce. Po utworzeniu nowej strony Koszyk, Kasa lub Moje konto, po zapisaniu lub opublikowaniu strony pojawi się okno modalne zachęcające Cię do ustawienia jej jako domyślnej jednym kliknięciem. Dzięki temu zmniejszysz ryzyko błędów podczas konfiguracji strony i przyspieszysz proces tworzenia witryny.

Ponadto, teraz możesz konfigurować strony Koszyk, Kasa i Moje konto bezpośrednio z ustawień witryny WooCommerce w Elementorze.

Co dalej?

Jesteśmy dumni i zadowoleni z tego, że możemy obserwować, jak tworzysz piękne strony i sklepy za pomocą Elementora. Dokładamy wszelkich starań, aby umożliwić Ci tworzenie najlepszych sklepów internetowych i niezapomnianych doświadczeń zakupowych. Dlatego regularnie śledzimy najnowsze trendy w zakresie projektowania i funkcjonalności, aby włączyć je do Edytora Elementor. Dzięki tym aktualizacjom oraz planowanym w przyszłości wprowadzeniom, koncentrujemy się na dostarczaniu Ci nowych możliwości i przyspieszaniu całego procesu tworzenia sklepów internetowych.

Więcej ciekawych wpisów

Najlepsza optymalizacja SEO stron opartych na WordPress Elementor

Zastanawiasz się, czym jest to magiczne SEO, o którym tak wiele osób mówi? Dzisiaj podpowiemy Ci, które praktyki SEO pomogą Ci przyciągnąć uwagę robotów Google i użytkowników! Odpowiednia optymalizacja SEO strony internetowej jest niezbędnym elementem dla użytkowników...

Minimalistyczna strona internetowa zbudowana za pomocą Elementor

Minimalizm w projektowaniu stron internetowych to koncepcja, która opiera się na prostocie i stonowanych kolorach. Głównym celem minimalizmu jest eliminacja zbędnych elementów, aby użytkownik mógł skoncentrować się na najważniejszej treści i funkcjach strony....

Jak zoptymalizować witrynę pod kątem generowania leadów?

Dziś skupimy się na efektywnej optymalizacji Twojej witryny w celu maksymalizacji generowania wartościowych leadów. Niezależnie od branży czy produktu, głównym celem Twojej witryny jest przyciąganie i konwertowanie jak największej liczby potencjalnych klientów....

0 komentarzy

Wyślij komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *